IT Beheer

Geen omkijken meer naar uw IT?
Zorg voor zekerheid en laat uw IT omgeving
volledig door H&R beheren.

H&R biedt verschillende soorten van beheer binnen deĀ Service Level Agreements. Zo is het mogelijk om bij u onsite langs te komen en gebruikers diepgaande server ondersteuning te bieden. Daarnaast is er de optie om uw server remote te laten beheren door een van onze system engineers.

Onsite beheer

Bij onsite beheer zullen door de klant verzamelde punten en issues zo veel mogelijk worden opgepakt en afgehandeld door de engineer die op locatie is bij de klant. Hierbij is het mogelijk dat grotere issues of vraagstukken die niet afgehandeld kunnen worden in beschikbare tijd in overleg met de klant worden ingepland, om deze op een later tijdstip op te pakken.

Remote beheer

Remote beheer via H&R IT Guard is een algemene check up van de in de dienst opgenomen componenten. Denk hierbij voornamelijk aan het bekijken van hardware statussen, het controleren van logs en controleren van de actualiteit van de omgeving. Op basis van de check up zal er een advies rapport worden opgesteld met punten die aangepakt dienen te worden. Indien gewenst kan er op basis van het adviesrapport een engineer ingepland worden om deze punten te behandelen en af te werken.

Interesse in onze support en beheer diensten?

Kies voor vaste service en beheer afspraken.

Zorg dat uw IT omgeving (proactief) door H&R beheert wordt via onze S.L.A’s.

Bekijk onze S.L.A. vormen

 

Sporadisch hulp of expertise nodig?

Klik hier voor meer informatie over de vele voordelen van het werken met onze strippenkaart.

Voordelen Strippenkaart

Weten hoe wij uw volledige IT omgeving beheren? Neem contact op
Officieel partner van