IT support
Ondersteuning nodig bij IT zaken? H&R staat graag voor u klaar met IT support.
Onze vormen van IT support
IT support is er in verschillende vormen. Naast dat we een servicedesk hebben die u kunt bereiken voor directe IT support, bieden we bij H&R diverse Service Level Agreements aan. Deze SLA’s bieden verschillende vormen van IT support. Er zijn drie Managed Services waaruit u kunt kiezen:
Waarom is IT support belangrijk?
Als uw IT systemen goed werken, zult u niet altijd stilstaan bij het belang van goed IT support. Veel bedrijven ervaren de voordelen van goede ondersteuning daarom pas als ze problemen ondervinden. Toch geloven we bij H&R dan voorkomen beter is dan genezen. Met de juiste vorm van IT support kunnen we bepaalde risico’s in een vroeg stadium signaleren en voor u oplossen. Zo voorkomen we storingen en eventuele downtime en kunnen we bedrijfscontinuïteit garanderen.
Servicedesk voor directe IT support
Naast dat u bij H&R diverse SLA kunt afsluiten voor IT support, staan de medewerkers van onze servicedesk ook graag voor u klaar.
De servicedesk van H&R is van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot en met 17.30 uur bereikbaar. U kunt de servicedesk bellen in geval van calamiteiten, storingen of om een afspraak in te plannen met een van onze experts. Daarnaast kunt u de servicedesk altijd bellen voor vragen over hardware, software, printers en randapparatuur. Want naast dat we voor u klaarstaan met IT support, kunnen we u ook alles vertellen over werkplekinrichting en datacenter infrastructuur
Hoe werkt jullie directe IT support?
Bent u benieuwd hoe wij ervoor zorgen dat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord of dat uw probleem wordt opgelost? Wij vertellen het u graag.
Binnen H&R werken we met bewezen ITIL-processen voor het afhandelen van incidenten en wijzigingen. Zo wordt er eerstelijns gewerkt met de servicedesk en is er een tweedelijns support ingericht met senior engineers. Hierdoor heeft u alle zekerheid dat een probleem snel en vakkundig wordt opgelost.
De vorm van IT support die we u bieden, is afhankelijk van het SLA dat u bij H&R heeft afgesloten.
Meer weten over IT support?
Wilt u meer informatie over onze IT support of over onze Managed Services? Neem dan gerust contact met ons op. We leren u en uw bedrijf graag kennen. Uiteraard staan we ook graag voor u klaar met onze andere vormen van IT dienstverlening, waaronder consultancy & projectmanagement, implementatie & migratie, OEM solutions en reparatie & onderhoud.
Meer weten over onze managed services?
Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.