IT support

Ondersteuning nodig bij IT zaken? H&R staat graag voor u klaar met IT support.

Waarom is IT support belangrijk?

Als uw IT systemen goed werken, zult u niet altijd stilstaan bij het belang van goed IT support. Veel bedrijven ervaren de voordelen van goede ondersteuning daarom pas als ze problemen ondervinden. Toch geloven we bij H&R dan voorkomen beter is dan genezen. Met de juiste vorm van IT support kunnen we bepaalde risico’s in een vroeg stadium signaleren en voor u oplossen. Zo voorkomen we storingen en eventuele downtime en kunnen we bedrijfscontinuïteit garanderen.

Onze vormen van IT support

IT support is er in verschillende vormen. Naast dat we een servicedesk hebben die u kunt bereiken voor directe IT support, bieden we bij H&R diverse Service Level Agreements aan. Deze SLA’s bieden verschillende vormen van IT support. Er zijn drie Managed Services waaruit u kunt kiezen:

Monitored IT

Deze vorm van IT support draait met name om het monitoren van uw IT omgeving en het signaleren van eventuele risico’s/problemen. Bij deze basic vorm van IT support wordt uw IT omgeving 24/7 gemonitord.

Lees meer

Maintained IT

Bij deze vorm van ondersteuning draait het om preventief systeemonderhoud en software updates. Onze experts zorgen voor proactief IT beheer (ook bij u op locatie) om zo de betreffende IT systemen en/of applicaties up-to-date te houden.

Lees meer

Managed IT

Geen enkele zorg meer over uw IT omgeving met deze full service IT support. Managed IT is onze uitgebreidste vorm van SLA dienstverlening waarbij alle vormen van IT beheer worden samengevoegd. U kunt dus onder andere rekenen op remote monitoring, preventief onderhoud, regulier beheer, backup beheer, recovery operations, beheer van CI documentatie en procesmanagement. Volledige IT support dus!

Lees meer
Wij gaan graag met u in gesprek om te bepalen welke SLA-vorm het beste bij uw bedrijf past. Neem contact op

Servicedesk voor directe IT support

Naast dat u bij H&R diverse SLA kunt afsluiten voor IT support, staan de medewerkers van onze servicedesk ook graag voor u klaar.

De servicedesk van H&R is van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot en met 17.30 uur bereikbaar. U kunt de servicedesk bellen in geval van calamiteiten, storingen of om een afspraak in te plannen met een van onze experts. Daarnaast kunt u de servicedesk altijd bellen voor vragen over hardware, software, printers en randapparatuur. Want naast dat we voor u klaarstaan met IT support, kunnen we u ook alles vertellen over werkplekinrichting en datacenter infrastructuur

Hoe werkt jullie directe IT support?

Bent u benieuwd hoe wij ervoor zorgen dat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord of dat uw probleem wordt opgelost? Wij vertellen het u graag.

Binnen H&R werken we met bewezen ITIL-processen voor het afhandelen van incidenten en wijzigingen. Zo wordt er eerstelijns gewerkt met de servicedesk en is er een tweedelijns support ingericht met senior engineers. Hierdoor heeft u alle zekerheid dat een probleem snel en vakkundig wordt opgelost.

De vorm van IT support die we u bieden, is afhankelijk van het SLA dat u bij H&R heeft afgesloten.

Meer weten over IT support?

Wilt u meer informatie over onze IT support of over onze Managed Services? Neem dan gerust contact met ons op. We leren u en uw bedrijf graag kennen. Uiteraard staan we ook graag voor u klaar met onze andere vormen van IT dienstverlening, waaronder consultancy & projectmanagement, implementatie & migratie, OEM solutions en reparatie & onderhoud.

Interesse in IT support?

Officieel partner van
Wij gaan graag met u in gesprek om te bepalen welke SLA-vorm het beste bij uw bedrijf past. Neem contact op