Maintained IT

Een IT partner die uw IT omgeving monitort en deze proactief beheert met preventief onderhoud. Op H&R kunt u rekenen.

  • We maken waar wat we beloven.
  • We verbinden bewust.
  • We leveren kwaliteit en zijn onze prijs waard.
Zij vertrouwen ons al jaren

Wat is Maintained IT bij H&R?

Maintained IT is de tweede vorm van SLA dienstverlening en kan naast Monitored IT worden afgenomen. Klanten kunnen rekenen op periodiek preventief onderhoud van IT systemen en software updates, alsmede beheer van een beperkte set aan CI documentatie en beperkt procesmanagement.

Wat valt er onder de SLA Maintained IT?

Voor optimale bedrijfsprestaties is het belangrijk dat uw IT systemen en applicaties up-to-date worden gehouden. Door regelmatig preventief systeemonderhoud en software updates uit te voeren, zorgen we ervoor dat uw IT omgeving klaar is voor de toekomst. Daarnaast staan onze experts voor u klaar met beheer van een beperkte set aan CI documentatie en beperkt procesmanagement. De volgende werkzaamheden vallen onder preventief onderhoud:

Wat wordt onderhouden?

  • firmware updates (o.a. HPE, Dell & SonicWall)
  • hypervisor OS & driver updates (VMware vSphere & Microsoft Hyper-V)
  • platform OS & driver updates (Microsoft Windows)
  • applicatie updates (o.a. server applicaties van Microsoft, Veeam & ESET)

Naast dat u op ons kunt rekenen voor preventief onderhoud, staan we met meer Managed Services voor u klaar. Zo kunnen wij uw IT omgeving 24/7 monitoren met Monitored IT of kunt u kiezen voor een full service SLA met Managed IT.

Meer weten over onze managed services?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Alleen het allerbeste

Wij werken met de volgende partners samen

Wil je meer informatie?