Maintained IT

Een IT partner die uw IT omgeving monitort en deze proactief beheert met preventief onderhoud. Op H&R kunt u rekenen.

Wat is Maintained IT bij H&R?

Maintained IT is onze tweede vorm van SLA dienstverlening. Met deze dienstverlening wordt een beperkt aantal aspecten van IT beheer proactief bij de klant uitgevoerd om zodoende de betreffende IT systemen en/of applicaties up-to-date te houden. Klanten kunnen rekenen op geplande uitvoer van preventief systeemonderhoud & software updates, beheer van een beperkte set aan CI documentatie en beperkt procesmanagement.

Wat valt er onder de SLA Maintained IT?

Voor optimale bedrijfsprestaties is het belangrijk dat uw IT systemen en applicaties up-to-date worden gehouden. Door met regelmaat langs te komen voor preventief systeemonderhoud en software updates, zorgen we ervoor dat uw IT omgeving klaar is voor de toekomst. Daarnaast staan onze experts voor u klaar met beheer van een beperkte set aan CI documentatie en beperkt procesmanagement. De volgende werkzaamheden vallen onder preventief onderhoud:

  • Hardware updates: firmware updates van de hardwarecomponenten die in gebruik zijn.
  • Hypervisor OS & driver updates: alle software updates van de betreffende virtualisatie hosts die in gebruik zijn.
  • Platform OS & driver updates: alle software updates van de betreffende server platforms die in gebruik zijn (beperkt tot Microsoft als vendor).
  • Applicatie updates: alle software updates van de betreffende server applicaties die in gebruik zijn (o.a. van Microsoft, Veeam, ESET).

Naast dat u op ons kunt rekenen voor preventief onderhoud, staan we met meer Managed Services voor u klaar. Zo kunnen wij uw IT omgeving 24/7 monitoren met Monitored IT of kunt u kiezen voor een full service SLA met Managed IT.

Interesse in Maintained IT?

Wilt u advies op maat? Neem contact op

Waarom Maintained IT?

U wilt er niet aan denken, maar wat gebeurt er als uw IT systemen niet meer werken? Storingen of volledige uitval van de IT systemen kunnen enorme (financiële) gevolgen hebben voor uw organisatie; gevolgen waar u geen rekening mee heeft gehouden. Het is daarom belangrijk om uw IT systemen onder de loep te (laten) nemen voordat u problemen ervaart.

Bij H&R geloven we dat we IT problemen beter kunnen voorkomen dan genezen. Preventief onderhoud van uw IT omgeving is dan ook essentieel als u issues als storingen of downtime wilt voorkomen. Met Maintained IT als SLA-vorm zorgen we ervoor dat uw IT omgeving in optimale staat verkeert. Zo realiseren we samen bedrijfscontinuïteit en de daarmee gepaarde kostenbesparing.

Waarom bij H&R?

Besluit u om preventief onderhoud aan uw IT systemen en applicaties uit handen te willen geven? Dan zit u goed met Maintained IT bij H&R. Onze experts hebben jarenlange ervaring en dankzij constante scholing en de samenwerking met onze partners, hebben wij het antwoord op al uw vraagstukken. Bij H&R kunt u altijd rekenen op persoonlijke service die snel, flexibel en betrouwbaar is. Zo weet u zeker dat uw IT omgeving optimaal wordt onderhouden.

Maintained IT en meer

Naast dat we uw IT omgeving kunnen monitoren en preventief kunnen onderhouden, staan we ook met andere vormen van IT dienstverlening voor u klaar. Zo kunt u op ons rekenen voor consultancy & projectmanagement, implementatie & migratie en reparatie & onderhoud. Ook voor <werkplekinrichting en datacenter infrastructuur kunt u bij ons terecht. Wat uw vraagstuk ook is, bieden graag een gepaste oplossing! Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Officieel partner van
Wilt u advies op maat? Neem contact op