Monitored IT

H&R heeft direct zicht op de status van uw IT omgeving en reageert proactief op situaties; een hele geruststelling.

Wat is Monitored IT bij H&R?

Monitored IT is onze basic vorm van SLA dienstverlening. Wij voorzien onze klanten hiermee van een volwaardige managed monitoring oplossing met 24/7 remote monitoring, directe klant-alarmeringen op basis van kantooruren (of 24/7), beheer van een beperkte set aan CI documentatie en beperkt procesmanagement.

Wat valt er onder de SLA Monitored IT?

Remote management is het uitgangspunt van Monitored IT. Dit houdt in dat wij de afgesproken hardware-omgeving op afstand in de gaten. Zo monitoren en signaleren wij potentiële problemen, waarop we vervolgens proactief kunnen reageren. Remote management is van toegevoegde waarde om in te zetten in alle IT-omgevingen. Onze remote monitoring oplossing is 24/7 actief en signaleert daardoor mogelijke problemen voordat deze daadwerkelijk merkbaar zijn. Onze experts bij IT support ontvangen de betreffende waarschuwingen en bespreken deze met u. Uiteraard maken onze experts een rapportage van eventuele gebeurtenissen en delen deze met u.

Wat monitoren wij met remote management?

  • Dagelijkse controle van de back-up log
  • Dagelijkse monitoring van de vrije diskruimte
  • Controle van netwerkcomponenten zoals de switch en de firewall
  • Controle van de verbinding van de apparatuur met het netwerk
  • Beheer van belangrijke services en alarmering

Interesse in Monitored IT?

Hoe passen wij remote monitoring toe?

Wekelijks worden er automatisch rapportages per e-mail verstuurd, waarin u in één overzicht de status van uw server(s) en/of werkstation(s) kunt bekijken. De remote monitoring van uw server(s) vindt plaats met een interval van 5 minuten. Wij bieden u hiermee een 24/7 remote monitoring. Kortom, wij houden uw systemen continu in de gate. Wij zorgen ervoor dat uw gebruikers iedere dag zorgeloos aan de slag kunnen gaan en blijven.

Met remote management voorkomt H&R verstoringen dankzij proactief en voorspellend IT beheer. De Managed Services van H&R zijn volledig op uw wensen aan te passen. Zo kunt u ook kiezen voor een uitgebreidere SLA-vorm, zoals Maintained IT of Managed IT.

Monitored IT en meer

De experts van H&R Business IT Solutions kunnen elk fysiek of logisch device monitoren. Servers, netwerken, storage, databases, private cloud, middleware en applicaties; niets is ons te gek. Dus ook als het gaat om industriële apparaten staan we graag voor u klaar met remotemanagement. Wij zorgen 24 uur per dag en 7 dagen per week voor continuïteit en optimale prestatie.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van Monitored IT voor uw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op. We vertellen u graag meer.

Officieel partner van
Wilt u advies op maat? Neem contact op