Managed Services

Geen omkijken meer naar uw IT? Zorg voor zekerheid en laat uw IT omgeving volledig of deels door H&R beheren.

Wat houdt Managed Services in?

Managed Services dienstverlening draait eigenlijk maar om één ding: het ontzorgen van u als klant op één of meerdere vlakken van IT. Als Managed Services provider zijn we expert in IT dienstverlening en staan we graag voor u klaar. Zo kunt u uw aandacht nog meer aan uw core business besteden.

Voor onze Managed Services maken wij gebruik van Service Level Agreements (SLA’s) met afgesproken reactie- & responstijden, prioritering, geborgde change uitvoer en periodieke rapportage. Zo zorgen we voor optimale beschikbaarheid en weet u te allen tijde waar u aan toe bent. Wel zo prettig!

Onze Managed Services

Kiest u voor H&R Business IT Solutions als Managed Services Provider (MSP)? Dan kunt u rekenen op stabiele dienstverlening door een betrouwbare partner. Als wij u met het beheer van uw IT ondersteunen, kunt u rekenen op verlaging van uw eigen vaste kosten én op een verhoging van de effectiviteit van de gebruikte IT middelen. Wij zorgen ervoor dat uw systemen (technisch) up-to-date blijven zonder eigen personeel daarvoor te moeten opleiden, waarbij proactief onderhoud en technische optimalisatie onderdeel van onze dienstverlening zijn.

De Managed Services zijn in verschillende niveaus van dienstverlening beschikbaar, namelijk:

Monitored IT

Op dit eerste niveau van dienstverlening krijgt u met remote monitoring real-time inzicht in de gezondheid van uw IT omgeving en kunnen kleine issues hersteld worden, voordat deze uitgroeien tot productieverstoringen of erger. Wij richten een remote monitoring platform voor u in met een hoge beschikbaarheid. Uiteraard denken we graag mee met de verdere ontwikkeling van uw IT.

Lees meer

Maintained IT

Met periodiek preventief onderhoud zorgen wij ervoor dat uw IT infrastructuur, systemen en applicaties up-to-date blijven conform het advies van gerenommeerde vendoren, daarbij aangevuld met door H&R Business IT Solutions ontwikkelde best practices. Hiermee is Maintained IT een volgende stap in ontzorging van het beheer van uw IT.

Lees meer

Managed IT

Deze full-service dienstverlening is ook onze meest uitgebreide Managed Service. Hiermee dragen wij, eventueel samen met u, de beheer verantwoordelijkheid van uw IT infrastructuur, systemen en applicaties. Alle aspecten van IT beheer worden samengevoegd om zodoende het maximale uit proactief beheer te kunnen behalen, evenals zo snel en effectief mogelijk op te kunnen treden bij eventuele incidenten.

Lees meer
Wilt u advies op maat? Neem contact op

Waarom Managed Services?

Een solide ICT-infrastructuur is voor vrijwel iedere organisatie belangrijk. Tegenwoordig zijn bijna alle organisaties afhankelijk van software, hardware en internet. Zolang alles werkt heeft u daar geen erg in, maar als er een storing ontstaat wordt u met de neus op de feiten gedrukt. Juist omdat goed IT beheer behoorlijk ingewikkeld is, is het een verstandige keuze om deze zorg uit handen te geven. Zo weet u zeker dat storingen voorkomen zullen worden en de beschikbaarheid van goed IT wordt gegarandeerd.

Managed Services omvat de volgende facetten, per SLA-vorm kan dit anders zijn ingevuld:

  • Monitoring, alarmering & incidentbeheer
  • Regulier beheer & overig systeemonderhoud
  • Preventief onderhoud op hardware, OS & applicatie
  • Documentatiebeheer
  • Backup & recovery operations, disaster recovery, IT uitwijk
  • Procesmanagement (Incident, Change, Problem, Configuration, Capacity, Document)
  • Projectmatig meerwerk

Interesse in één van onze Managed Services?

 

Officieel partner van

Remote beheer door H&R

Het grootste gedeelte van IT beheer kan op afstand worden uitgevoerd. Bij remote monitoring krijgt de IT omgeving van uw organisatie een algemene check-up van de in de dienst opgenomen componenten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het bekijken van hardware statussen, het controleren van logs en het controleren van de actualiteit van de omgeving. Op basis van de check-up zal er een adviesrapport worden opgesteld met punten die aangepakt dienen te worden. Indien gewenst kan er op basis van het adviesrapport een engineer langskomen om deze punten te behandelen.

Managed Services bij H&R

Mocht u op zoek zijn naar een IT beheerder die net dat extra beetje service geeft, dan bent u bij H&R aan het juiste adres. U kunt Managed Services met een gerust hart aan ons uit handen geven en u komt dankzij onze SLA’s niet voor verrassingen komen te staan. Mocht u sporadisch hulp of expertise nodig hebben, dan kan een strippenkaart bij H&R een aantrekkelijke optie zijn. Bij deze vorm van onze IT dienstverlening wordt er een aantal uren door uw organisatie ingekocht. In deze uren doen onze engineers er alles aan om uw IT optimaal te laten werken. Bent u benieuwd welke vorm van Managed Services  bij uw organisatie past? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee!

Wat anderen zeggen

Vanuit directieperspectief biedt het HPE OEM partnerschap een toegevoegde waarde voor ons aanbod naar alle klanten die…

Robert Vavier Directeur van High Security International Bekijk de case

Eén contactpersoon zorgt ervoor dat een team van IT specialisten voor ons klaarstaat wanneer nodig.

Ad van 't Hof ICT Manager, Bieze Food Group Bekijk de case

Samen met H&R vinden we steeds de juiste oplossingen voor onze vraagstukken.

André Faber Global Manager IT Infrastructure bij Huisman Equipment B.V. Bekijk de case

Carré had een probleem dat vroeg om écht specialistische kennis. H&R was daarom de juiste partner voor ons.

Danny van Kolck ICT Manager, Koninklijk Theater Carré Bekijk de case

In onze complexe mediawereld is het heel belangrijk te kunnen vertrouwen op je zakelijke partners.
Op IT gebied is dat voor mij H&R.

Eric van Kessel ICT Manager, United Bekijk de case
Wilt u advies op maat? Neem contact op