Support
U ervaart problemen met uw computer?
Op deze pagina vindt u informatie om uw probleem in kaart te brengen of op te lossen.
Support
U ervaart problemen met uw computer. De volgende vragen kunnen u helpen het probleem goed in kaart te brengen of op te lossen. Mocht u er desondanks niet uitkomen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze supportafdeling via de rode button onderaan deze pagina met de tekst ‘Neem dan contact op met Support’.
Indien de supportafdeling op afstand met uw scherm mee zal kijken, klikt u op deze blauwe knop om Teamviewer te downloaden:
Algemeen
- Heeft u al opnieuw opgestart?
- Zijn alle kabels goed aangesloten?
- Ervaren uw collega’s hetzelfde probleem?
- Heeft u bij een defect al met een ander apparaat getest? Denk hierbij aan een toetsenbord, muis, docking station of netwerkkabel?
- Kunt u een in-/externe e-mail versturen?
- Heeft u opnieuw verbinding gemaakt met internet en de mailserver?
- Heeft u het e-mailprogramma al opnieuw opgestart?
- Heeft u gecontroleerd of de e-mail werkt via webmail?
Printer
- Heeft u gecontroleerd of er genoeg papier in de printer zit?
- Heeft u gecontroleerd of er voldoende inkt is om te printen?
Internet en VPN
Kantoor
- Zijn er netwerkproblemen?
- Is er iets gewijzigd in het netwerk?
- Indien u geen gebruik maakt van Wi-Fi: is de netwerkkabel goed aangesloten?
Thuis
- Heeft u een stabiele netwerkverbinding?
- Heeft uw provider een storing?
- Heeft u de VPN al opnieuw opgestart?
- Heeft u contact gehad met kantoor en zijn daar problemen, waardoor de VPN niet werkt?
Heeft u bovenstaande stappen doorlopen en is het probleem niet verholpen?
Maak dan hier een serviceticket aan