Support
Je ervaart op dit moment waarschijnlijk problemen met je computer. Op deze pagina vind je alle informatie om je probleem in kaart te brengen of alvast op te lossen.
Mocht je er zelf niet uitkomen, dan kun je via de knop onderaan de pagina contact opnemen met ons support team. Zij helpen je graag verder.
Support
De volgende vragen kunnen je helpen het probleem goed in kaart te brengen of op te lossen. Mocht je er desondanks niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met onze supportafdeling. Via de rode button onderaan deze pagina met de tekst ‘Maak dan hier een serviceticket aan’ kun je je probleem indienen. Zij helpen je dan zo spoedig mogelijk verder.
Het kan zijn dat de supportafdeling op afstand met je scherm mee zal moeten kijken. In dat geval klik je op onderstaande knop om Teamviewer te downloaden. De supportafdeling zal dit met je bespreken.
Algemeen
- Heb je al opnieuw opgestart?
- Zijn alle kabels goed aangesloten?
- Ervaren je collega’s hetzelfde probleem?
- Heb je bij een defect al met een ander apparaat getest? Denk hierbij aan een toetsenbord, muis, docking station of netwerkkabel?
- Kun je een in-/externe e-mail versturen?
- Heb je opnieuw verbinding gemaakt met internet en de mailserver?
- Heb je het e-mailprogramma al opnieuw opgestart?
- Heb je gecontroleerd of de e-mail werkt via webmail?
Printer
- Heb je gecontroleerd of er genoeg papier in de printer zit?
- Heb je gecontroleerd of er voldoende inkt is om te printen?
Internet en VPN
Kantoor
- Zijn er netwerkproblemen?
- Is er iets gewijzigd in het netwerk?
- Indien je geen gebruik maakt van Wi-Fi: is de netwerkkabel goed aangesloten?
Thuis
- Heb je een stabiele netwerkverbinding?
- Heeft je provider een storing?
- Heb je de VPN al opnieuw opgestart?
- Heb je contact gehad met kantoor en zijn daar problemen, waardoor de VPN niet werkt?
Heb je bovenstaande stappen doorlopen en is het probleem niet verholpen?