H&R Care Packs
Zorg dat IT-beleid aansluit bij uw strategische keuzes
Past uw IT-beleid nog wel bij uw organisatiedoelen?
Naast de Service Level Agreements vormen die wij bieden kunt u additionele zorgpakketten, die de garantie van uw systemen verder verlengen, via ons aanschaffen voor een eenmalige aankoopprijs. Zelfs bij systemen van de hoogste kwaliteit kan het weleens voorkomen dat er een hardware storing in het systeem optreedt. Met deze zorgpakketten van H&R zult u nooit voor onverwachte kosten komen te staan en zullen de betreffende hardware componenten binnen minimale tijd vakkundig gerepareerd of vervangen zijn. Afhankelijk van uw voorkeur zijn er verscheiden support packages beschikbaar, die de garantie en service verder versterken en verlengen.
HP Care Packs
- Door H&R zelf uitgevoerd.
- Éénmalige aanschaf (TCO volledig in de hand).
- Snelle en transparante afhandeling.
- Direct contact, 1 telefoontje.
- Op werkplekniveau.
- Zo vaak als nodig gedekt.
- Ingebouwde schijven, geheugen, modem en dvd/cd-romspeler en een eventueel bijbehorende monitor (tot en met 22”), toetsenbord, muis en dockingstation zijn gedekt.
- Direct of gedurende de looptijd van de standaard garantie te bestellen bij H&R.
Dell ProSupport
- Gefaciliteerd door H&R, uitgevoerd door Dell.
- Éénmalige aanschaf (TCO volledig in de hand).
- Direct contact, 1 telefoontje.
- Overal steun, telefonisch of op locatie (ongeacht het aantal vestigingen).
- Zowel op werkplekniveau als op enterpriseniveau.
- In samenwerking met 3e partijen alle mogelijk steun van experts.
- Response snelheid op maat: het zenden van engineers en/of onderdelen naar uw locatie op de volgende werkdag, binnen 4-8 uur, of zelfs binnen 2 uur, bij bedrijfs kritieke problemen.