Backoffice medewerker

Wil jij je verder ontwikkelen binnen de IT en onderdeel uitmaken van een hecht team, met een goede mix van humor en professionaliteit? Lees snel verder!

Wij staan voor u klaar

Wilt u meer informatie? Onze specialisten staan voor u klaar.

Over de rol

Ben jij een zelfstandig en sociaal persoon die nauwkeurig werkt, van aanpakken weet, goed is in planning en overzicht bewaren en gedijt als spil in het web van de organisatie? Voel jij je thuis als verbindende factor tussen de verkoopafdeling en leveranciers? Ben jij vasthoudend en resultaat-/oplossingsgericht? Mooi!

Als backoffice medewerker en rechterhand van de IT Operations manager houdt jij je bezig met inkopen doen op basis van de orders geplaatst door de verkoopafdeling, inkoopaanvragen en product specificaties. Jij weet wat er komt en wat er gaat in de organisatie. Daarnaast kijk je of je slim in kunt kopen, de beste deals met leveranciers kan maken en zorg jij dat de leverancier altijd zijn best doet om te leveren. Zie jij ergens een verbetering in het inkoop proces? Of weet jij toch die ene leverancier die eerder kan leveren? Gaaf! Zo werken we elke dag een beetje beter en zorg jij voor een soepele operatie!

Verder houd jij je bezig met:

  • Het bijhouden van de inkoopadministratie, het verwerken van inkoopfacturen en inkoop bevestigingen;
  • Leverancier management en administratie van de leveranciers;
  • Het onderhandelen over prijs en levertijden met leveranciers (dit kan ook op de langere termijn opgepakt worden);
  • Het verwerken en opvolgen van bestellingen en zorgdragen voor tijdige levering van de bestelde producten;
  • Het tijdig en correct afhandelen van retourzendingen in samenwerking met sales;
  • Registratie van carepacks en warranty’s en deze archiveren;
  • Het bijhouden van de gewenste voorraadniveaus en wijzigingen in levertijden;
  • Het afhandelen en helpen met verder interne vragen omtrent bestellingen, leveringen en andere inkoop gerelateerde vragen.

Wat je krijgt

  • Een salaris tussen de €2400 – €3400, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • 40 of 32 uur.
  • Een jaarlijkse bonusregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Laptop;
  • Uitgebreide lunch;
  • Een familiebedrijf met een goede mix van humor en professionaliteit!

Wat jij meebrengt

  • Je hebt minimaal MBO Tl werk- en denkniveau;
  • Jij overziet processen in de organisatie en weet wat er speelt;
  • Je beschikt over analytisch denkvermogen en sterke communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met Microsoft Office.

Het is een pré als je 

  • Een logistiek of inkoopgerelateerde vooropleiding gehad hebt;
  • Inkoop ervaring hebt vanuit een technische omgeving;
  • Ervaring hebt met ERP-systemen (voorkeur SAP).

Solliciteren of extra info nodig?

Spreekt deze functie je aan? Solliciteer nu door te klikken op onderstaande knop. Wil je eerst meer informatie? Neem dan gerust contact op met hr@henr.nl of via ons algemene telefoonnummer (+31) 30 662 1081 en vraag naar Junior

Geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer nu