Service Level Agreements

Iedere maand een vaste (proactieve) service en beheer garantie,
voor een vaste prijs. 

Vaste zorg voor uw IT met H&R IT Care

Iedere maand een vaste service en beheer garantie, waarbij uw IT omgeving door H&R (proactief) beheert wordt, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft. H&R biedt verschillende Service Level Agreements (SLA) vormen die voor elke organisatie de juiste zorg garandeert.

Wanneer uw organisatie de IT omgeving in eigen hand heeft, maar u sporadisch externe expertise of  hulp nodig heeft bij grotere of complexere IT projecten, dan is de uren strippenkaart de juiste oplossing voor u. Wilt u meer vaste ondersteuning en geen of nauwelijks omkijken meer hebben naar het welzijn van de IT omgeving? Dan bieden wij drie H&R IT Care vormen.

  1. H&R IT Care: Gold
  2. H&R IT Care: Silver
  3. H&R IT Care: Brons

Eén contactpersoon zorgt ervoor dat een team van IT specialisten voor ons klaarstaat wanneer nodig.

Ad van 't Hof ICT Manager, Bieze Food Group Bekijk de case

Samen met H&R vinden we steeds de juiste oplossingen voor onze vraagstukken.

André Faber Global Manager IT Infrastructure bij Huisman Equipment B.V. Bekijk de case
Benieuwd welke H&R IT Care vorm bij uw organisatie past? Neem contact op
Officieel partner van