Service Level Agreements

Iedere maand een vaste (proactieve) service en beheer garantie,
voor een vaste prijs. 

Vaste zorg voor uw IT met H&R IT Care

Iedere maand een vaste service en beheer garantie, waarbij uw IT omgeving door H&R (proactief) beheert wordt, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft. H&R biedt verschillende Service Level Agreements (SLA) vormen die voor elke organisatie de juiste zorg garandeert.

Wanneer uw organisatie de IT omgeving in eigen hand heeft, maar u sporadisch externe expertise of  hulp nodig heeft bij grotere of complexere IT projecten, dan is de uren strippenkaart de juiste oplossing voor u. Wilt u meer vaste ondersteuning en geen of nauwelijks omkijken meer hebben naar het welzijn van de IT omgeving? Dan bieden wij drie H&R IT Care vormen.

  1. H&R IT Care: Gold
  2. H&R IT Care: Silver
  3. H&R IT Care: Brons

Vanuit directieperspectief biedt het HPE OEM partnerschap een toegevoegde waarde voor ons aanbod naar alle klanten die…

Robert Vavier Directeur van High Security International Bekijk de case

Eén contactpersoon zorgt ervoor dat een team van IT specialisten voor ons klaarstaat wanneer nodig.

Ad van 't Hof ICT Manager, Bieze Food Group Bekijk de case
Benieuwd welke H&R IT Care vorm bij uw organisatie past? Neem contact op
Officieel partner van