Servicedesk

Wij staan klaar voor het beantwoorden van uw IT vragen.

Directe hulp

De servicedesk van H&R is van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot en met 17:30 uur bereikbaar. Deze kan gebeld worden in geval van calamiteiten, storingen, het maken van een afspraak of vragen over hardware, software, printers en randapparatuur. 

Binnen H&R wordt gewerkt met behulp van de bewezen ITIL-processen voor het afhandelen van incidenten en wijzigingen. Zo wordt er eerstelijns gewerkt met een helpdesk en is er een tweedelijns support ingericht met Senior Engineers. Hierdoor heeft u alle zekerheid dat een probleem snel en vakkundig wordt opgelost. Er zijn drie H&R IT Care vormen die de vorm van support bepalen, afhankelijk van het afgesproken pakket.

Gebruik onze strippenkaart

Door een servicekaart aan te schaffen geniet u onder andere van korting op service en systeembeheer. Verder brengt het de volgende voordelen:

  • Geen voorrijkosten
  • Gegarandeerde responstijd (normaal, binnen 8 of binnen 4 uur)
  • Servicekaarthouders hebben voorrang in de planning van IT support
  • Geen uurtarief maar 60 eenheden van 20 minuten (20 uur in totaal)
  • Eenmalige facturatie van de servicekaart en niet bij elke service-actie
  • Toepasbaar bij al uw apparatuur en werkzaamheden

Te gebruiken voor:

  • Reparatie en Beheer
  • Service en Onderhoud
  • IT Support (Hard- en Software)
  • Installaties en Migraties
Meer weten over onze servicedesk? Neem contact op
Officieel partner van